- 1a Edició 2021
-
2a Edició 2022
L’Ajuntament ha aprovat les Bases que regulen la convocatòria pública per a la participació a la 2a Edició del Festival Pluja d’Art.
El període per presentar sol·licituds s’allargarà fins al proper 25 d’agost de 2022. A fi que qualsevol persona interessada pugui sol·licitar la seva participació a la 2a Edició del Festival Pluja d’Art, s’ha habilitat el següent formulari:
Els interessats en participar al Festival també hauran d’enviar al correu electrònic festivalplujadart@gmail.com un vídeo de l’actuació o, en el cas de les disciplines de fotografia, escultura, dibuix i pintura, les fotografies. El termini per enviar aquesta documentació finalitza el proper 25 d’agost de 2022.
Les bases poden ser consultades en suport digital en aquest web municipal i al tauler electrònic (e-Tauler).
- Bases de participació (format PDF)
Tens una foodtruck o una paradeta de productes artesans i vols participar al Festival Pluja d’Art?
Els dies 23, 24 i 25 de setembre tindrà lloc al municipi la 2a edició del Festival Pluja d’Art. Per això, tant si tens una foodtruck com si vols montar la teva paradeta de productes artesans al Festival pots inscriure’t al següent formulari:
T’hi esperem!
-
3a Edició 2024
Ja tenim a tocar la 3ª Edició de la Pluja d’Art!
🤹♂️🎭 Exposicions, espectacles, tallers, màgia i llum que us conviden a redescobrir el nostre poble!
ℹ Aquí trobareu tota la programació i altres informacions d’interès:
-
4a Edició 2025
Aquí trobareu tota la informació de la Fira Pluja d’Art 2025, que tindrà lloc els dies 12, 13 i 14 de setembre
A continuació trobareu les bases generals per als artistes que vulgueu tenir presència a la Fira Bases generals Pluja d’Art 2025
El termini d’inscripcions serà del 17 al 31 de març. Llegiu les bases i inscriviu-vos mitjançant el següent enllaç:
Convocatòria artistes 4a Fira Pluja d’Art 2025 – Sant Jordi Desvalls
En el cas que vulgueu participar amb una parada llegiu les bases següents:
Link per a inscriure paradetes: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSesuemwFkhlCizLjcZb-k4JjcfX8DSAfXJsiLMUDAyGPtynKw/viewform?usp=header
En el cas que vulgueu participar amb una foodtruck, llegiu les bases següents:
Per a demanar una foodtruck serà necessari aportar la següent documentació mitjançant instància a l’Ajuntament:
-
- DNI del sol·licitant
- Certificat de manipulació d’aliments
- Document d’alta d’autònoms
- Manteniment d’extintors de la revisió anual
- Assegurança de responsabilitat Civil
- Rebut de pagament l’assegurança de responsabilitat civil
- Dies i m2 d’ocupació de la via pública
-